Porsche pristatė naujausią 992 kartos GT3 RS modelį ir jau pradeda priimti užsakymus iš Porsche entuziastų visame pasaulyje. Žmonės mėgsta 992 GT3, tai greitos, puikiai posūkius įveikiančios mašinos, tačiau jie kur kas labiau trokšta GT3 RS.
GT3 RS debiutas reiškia, kad 992 GT3 baigė oficialų kūrimą, esame tikri, kad Porsche nenuvils nė vieno iš mūsų. Kai jie baigs, ateis laikas dirbti Fi Exhaust.
Porsche 992 karta dar vadinama „garso žudiku”, nes reglamentai tapo daug griežtesni ir netoikie lankstūs, Porsche į automobilius kimšdavo raumeningus katalizatorius, dėl kurių automobiliai skambėdavo… visai ne greitai. Taigi, norime jums pranešti, kad čia, Fi, baigė kurti 992 GT3 išmetimo kolektorius be katalizatorių ir netrukus juos pradės gaminti.
Daugiau jokio garso žudymo.
LENKTYNINIS AUTOMOBILIS turi skambėti kaip lenktyninis automobilis, nesvarbu, net jei skaitote atvirkščiai.
Dėl naujų išmetimo kolektorių be katalizatorių su Fi Exhaust sukurtu „Valvetronic Performance catback” galine išmetimo sistema tiek jūs, tiek jūsų GT3 pateksite į pasaulį, kuris dar nebuvo ištyrinėtas. Jis aistringas ir intensyvus, koks ir turėtų būti GT3.
Pašalinus originalius katalizatorius, pagaliau atsilaisvina įstrigęs oro srautas, daug sklandesnis oro srautas padidina variklio galią ir sustiprina geriausios Štutgarto greičio mašinos garso takelį.
Fi Exhaust ne tik padidino garsą bei sukėlė galią.
Svorio mažinimas yra viena svarbiausių automobilių sporto sudedamųjų dalių. Fi 992 GT3 išmetimo kolektorius sveria 9,71 kg, t. y. 29 % mažiau nei 13,6 kg sveriantis originalus, o „catback” sistema yra 19 % lengvesnė (4,1 kg). Visa „Fi Valvetronic Performance” išmetimo sistema yra 27 % lengvesnė už originalią sistemą, ji garsesnė, greitesnė ir žymiai lengvesnė.
Originali | Fi Versija | ||
Išmetimo kolektorius | 13.56 kg | 9.71kg | (-29%) |
Galinė išmetimo sistema | 16.70 kg | 12.6kg | (-25%) |